Pages

dinsdag 13 augustus 2013

Inzending Superchallenge vakantiefun!

Hallo allemaal!

Na lange tijd volledige stilte op dit blog, heb ik een berichtje voor mijn blog. Ik heb namelijk geknutseld voor de wedstrijd van cards and scrap! Het thema was vakantiefun en och, laat ik dan gelijk de foto's van de vakantie van afgelopen zomer verwerken!

 
Het moest een drieluik zijn. Nou... Ik moet zeggen, daar had ik een beetje moeite mee. Een kaartje, das geen probleem. Een minialbum, makkelijk om alle foto's op te maken. Maar dan... En toen bedacht ik me, dat mijn twee lieve dochters allerlei dingen hadden verzameld in de vakantie. Dus wat is er nu leuker, dan een heuse schatkist!

 
Het hele project is gemaakt met de papierlijn van Cosmo Cricket Salt Air. Een oudere lijn, maar te leuk! Dus heb ik er nog een keer mee gewerkt! Het album is een heel simpel album geworden. Een aantal bladzijden uitgesneden met de silhouette, de randjes geinkt met distress inkt, twee ringen erdoor, foto's en embellishments en klaar! De kaart heb ik gemaakt met de restjes die ik overhad. Ook hier weer dezelfde titel. En voor het kistje heb ik een simpele xenos theekist gekocht. Het binnenwerk eruit gehaald, verfje erop, met papier beplakt en afgewerkt met een leuke foto. Het mag duidelijk zijn dat voor mijn complete project de silhouette errug veel heeft mogen doen!

Genoeg gezwetst! Hier de foto's!

Ohja... Natuurlijk ben ik weer precies op het aller aller allerlaatste moment klaar, dus heb ik geen foto's meer met daglicht kunnen maken... Ik zal beloven dat ik er van de week nieuwe bij zet!














 

3 opmerkingen:

  1. Drie super leuke projectjes, Inge, en alles past zo mooi bij elkaar. Heel leuk gedaan!
    Gezellig dat je mee doet met deze Super Challenge bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende VakantieFUN-drieluik!
    Leuk dat je meegedaan hebt met de Super challenge bij Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi geheel.
    Leuk dat je meedoet bij Cards&Scrap.
    Zou je je woordverificatie uit willen zetten? Dat is makkelijker om reakties te geven als je meedoet met een challenge.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen